»Film, ki velja za enega najboljših nemih filmov vseh časov, bo s prenovljeno partituro iz leta 2002, ki jo je pri njem naročila Slovenska kinoteka, glasbeno opremil Andrej Goričar.«
»So nemi filmi, ki že sami v sebi nosijo 'glasbo' v obliki strukture, ritma, montaže ... Grehi ljubezni so prav gotovo tak film.«
»To sem lahko oprl tudi na izrazito raznoliko zgodbo, ki sem jo, kljub njeni razgibanosti, ali pa ravno zato, z glasbenimi podtoni skušal povezati v celoto.«
»Vse, kar preveva nemi film, ima na neki način vpliv na glasbo, ki jo napišem zanj«
»Veliko ljudi tistega večera zaljubilo v ta film.«
»Mogoče so to tenkočutni prizori, kot je kapljica, ki polzi po okenski šipi in izginja, tako kot v prizoru pred tem spolzi in izgine noč dveh ljubimcev, ki se ne bo nikoli več vrnila.«
»Film se mi namreč zdi kot nekakšna epska pesnitev, saj se navezuje na zgodbo iz ameriške zgodovine.«
»Nič ni bolj strastno kot zvok godalnega kvarteta, nič bolj naivno in nedolžno kot zvok klarineta, nič bolj melanholično kot zvok saksofona in nič bolj tenkočutno in delikatno kot zvok klavirja.«
»V takih trenutkih, ko je duša drzna, se lahko zgodijo čudovite reči.«
»Mislim, da se muzikaličnost v filmu na splošno kaže predvsem v montaži, fotografiji in sami vsebini, zgodbi ali tematiki.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju